Top 8 tipp a menstruációs görcs enyhítésére

Rengeteg nőt kínoznak hónapról hónapra a menstruációs görcsök.

Kik könnyebben, kik nehezebben vészelik át ezeket a napokat, ám az biztos, hogy szakértők szerint a nők 25-30%-a éli meg fájdalomként ezeket a kellemetlen tüneteket. Mit tehetnek azok, akik nem szeretnék kitenni szervezetüket erős gyógyszereknek, görcsoldóknak és fájdalomcsillapítóknak havi rendszerességgel?

Íme 8 tipp, hogy mi tehetünk otthon a menstruációs fájdalmak enyhítésére!

  1. Meleg takaró, melegvizes palackok. A tünetek enyhíthetők, ha a melegen tartjuk testünket, hasunkat.
  2. Intimtorna gyakorlatok. Mivel a görcs hátterében a feszülő, görcsölő izom áll, ezért ha rendszeresen végrehajtjuk ezeket a gyakorlatokat, akkor testünk jobban ellenáll a görcsöknek.
  3. Sok folyadék, rosttal teli étrend. A teljes kiőrlésű gabonafélék, sok folyadék, gyümölcsök, zöldségek hatékonyan táplálják szervezetünket, így a menstruációs görcs okozta problémákkal is könnyebben küzdhetünk meg.
  4. Könnyű mozgás, séta a szabadban, jóga. A nyújtó és légzőgyakorlatok kiválóan enyhíthetik a görcsöket.
  5. Gyógyfürdő. Nem csak a meleg fürdő segíthet, mely segít ellazítani az izmainkat és ezzel elősegítjük a görcsök feloldását, hanem az idegeinket is nyugtatja. Segít, ha nyugtató sókat, olajokat keverünk a vízbe.
  6. Relaxálás, pihenés. Ezekben a napokban szervezetünk és idegeink is extra megterhelésnek vannak kitéve. Próbáljunk kiszakadni a mókuskerékből, igyekezzünk többet foglalkozni magunkkal, többet pihenni.
  7. Pszichológus. Kevesen tudják, de a menstruációs panaszok döntő részben lelki háttérrel rendelkeznek. Közrejátszik a stressz, hogy ezekben a napokban is ugyanúgy kell teljesíteni. Kiszolgáltatottnak érezzük magunkat, illetve bűntudatunk van, hogy nem tudunk megfelelni a feladatoknak. Ezek a lelki okok pedig fizikai görcsöket okozhatnak.

 

Mi a nyolcadik pont?

menstruációs görcs Az orvosok és kutatók már több száz éve foglalkoznak ezzel a menstruációs görcs okozta problémával és megannyi “gyógymódot” találtak: majoranna, kamilla, levendula, rózsa stb.

Vitathatatlan, hogy a természetes gyógynövények kiváló hatásfokkal képesek segíteni a panaszainkon. A probléma csak az, hogy ma már nagyon kevés jó minőségű gyógynövényhez juthatunk hozzá.

Sajnos a földek vegyszerrel vannak átitatva, a boltokban pedig a teafüvek rossz minőségűek és a rossz tárolás miatt a bennük lévő hatóanyagok is könnyedén elillannak.

Azonban a több száz éves tapasztalatok és a legújabb kutatási eredmények alapján a menstruációs görcsök és a menopauza kellemetlen tünetei ellen a leghatékonyabb gyógynövény a barátcserje.

Természetesen a valódi hatását akkor élvezhetjük, ha a lehető legjobb minőségű, ellenőrzött forrásból származó alapanyagokat használjuk, illetve klinikai tisztaságú technológiával nyerjük ki a tiszta és sűrített hatóanyagot.

Folyamatos használatával a barátcserje képes segíteni a menstruációs panaszokkal való küzdelemben. Szerencsére ezt már rengetegen felismerték, így már több millió nő számára nyújt segítséget világszerte.

Szeretné jobban megismerni a barátcserjét? Vagy szeretné kockázatmentesen kipróbálni a hatását? Kattintson!

>>ÉRDEKEL!<<

2018-10-18T14:49:09+00:00

Érdekelnek a részletek!

Subscribe!